Söndagen den 5 juli - dagen är inne!

Idag är den efterlängtade dagen inne. Idag bär det av från Umeå och vidare mot söder med lillebror. Just nu sitter man här och räcker minuter och sekunder för man längtar så mycket! Det är helt otroligt att något som att få åka till pappa igen kan vara så stort. Lillebror som inte träffat han på ett tag längtar såklart minst lika mycket som jag! Om ungefär fem timmar beger vi oss mot stan och där ska vi äta lite och sedan blir det vidare med flygbussen mot Alvik! Jag är så längstansfull. För en gång skull ska jag och min lillebror få vara själva och ta oss igenom något han inte vågat göra förut. Det är ett stort kliv men han är så otroligt duktig så han kommer klara detta galant! Klockan 19.40 lyfter planet från Alvik och varje sekund dit kommer jag längta bara mer och mer! VI är framme ganska sent och då kommer pappa att hämta oss med Christians volvo på flyget. Sen åker vi hem till Christian i Härryda och träffar han lite. Sen bär det av hemmet mot pappa med husbilen! För pappa har nämligen varit hos Christian och sovit i sin husbil och så har dom umgåts lite. Christians skratt går aldrig att ta miste på. Bara man hör det så vet man att han är i närheten.
Kommentarer
sophie Skriver:

ha det så jättekul där ;D

2009-07-05 , 17:31:27 | URL: http://lillsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
VIP?

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:


Trackback