Lördagen den 4 juli.

Idag vaknade jag klockan 8. Riktigt tidigt för att vara jag. Jag brukar sova till 11-12. Dagen har spenderats på Östra Ersboda med Christoffer. Det vi gjorde var inte direkt något vidare roligt men vi fick till många ljuva skratt endå. Efter att ha varit på Östra Ersboda så for vi ner på stan och där träffade man dom andra. Sen kom polisen och Emil fick följa eftersom deras misstankar om vad han gjorde där var stora. Egentligen vet jag inte så mycket om det men jag tror att det var för att en annan människa muttade han med pengar för att han skulle utförra olika saker. Men polisen var snabb med att ta saken i deras händer så inget hann hände. Sen väl hemma har jag försökt att packa det sista för att vi åker ju imorgon. Men det är inte det lättaste för man intalar sig själv att man inte ska ha med sig mer men endå blir väskan bara mer och mer överfull.

Sen har man nyligen sett på sällskapsresan. Filmen blir bara bättre och bättre för varje gång. Själv så har jag sällskapsresan med "vad fan jag var ju nykter i morse" som ringsignal.


En kort snutt från filmen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
VIP?

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:


Trackback