Fredagen den 3 juli.

Igår firade vi då lillebror Andreas födelsedag. Då vi fyller åt brukar vi få välja någon slags middag och efterrätt. För att inte klaga men han valde " chili con carne " det är det värsta jag vet efter blodpudding. Men ja det var ju hans dag och jag kunde ju bara laga annan mat. Idag har packningen varit på hög nivå. Eftersom vi åker på söndag och ska vara borta i nästan 1 månad så det lär ju behövas en massa saker. Jag har säkert glömt mycket men nu är resväskan så full att den knappt går att stänga. Kanske får packa upp en tredje gång och kolla om det är något som kan få stanna hemma. Imorgon blir det att packa det sista. För sen på söndag finns det ingen tid för sånt då hela dagen kommer åt att tillbringas med mamma och den delen av familjen och att fixa iordning sig inför flygresan! Jag lägger in en snabbbild på hur överfull resväskan är, men ja lite till måste få plats! Det är ett stort måste då jag varken packat hygiensaker eller något! Annars får jag ta en liten väska som handbagage men det får väl gå det också!



Har endast hört låten en gång men jag gillade den faktiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
VIP?

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:


Trackback